Strona główna | Twój koszyk | Twoje konto | Pomoc | Kontakt | zgłoś błąd

Pomoc - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Pomoc - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Strona ta powstała z myślą o Tobie, aby wyjaśnić Ci wszelkie wątpliwości związane z serwisem Złote Myśli. Zanim wyślesz do nas zapytanie, proszę Cię o sprawdzenie, czy nie ma już udzielonej na nie odpowiedzi. Zaoszczędzisz sobie dzięki temu czas oczekiwania na odpowiedź, a my nie będziemy musieli odpisywać po raz kolejny na to samo pytanie :-)

Podstawowe informacje

Zakupy w Złotych Myślach


Złote Myśli i ebooki

  • Czym są Złote Myśli?

Złote Myśli, to nowatorskie wydawnictwo elektroniczne, zajmujące się wydawaniem  publikacji o tematyce związanej z samodoskonaleniem, sukcesem, motywacją, psychologią - w różnych FORMACH (ebook, audiobook, druk, CD). Wszystko, czego potrzebujesz, aby być bliżej sukcesu.
Powrót do góry

  • Czym są ebooki?

Ebooki to elektroniczne publikacje. Książki w postaci specjalnie przygotowanych plików komputerowych, które można otwierać na dowolnym komputerze.
Powrót do góry

  • W jakim formacie są ebooki?

Ebooki wydawane w Złotych Myślach są w postaci plików komputerowych w formacie PDF firmy Acrobat. Jest to zdecydowanie najpopularniejszy format, a zarazem dający największe możliwości - zapewnia on największą jakość eBooków, a także dużą uniwersalność - można go otworzyć na większości systemów operacyjnych różnych platform sprzętowych.
Powrót do góry

  • Czy do otwierania ebooków jest potrzebny jakiś program?

Tak, ebooki w formacie PDF otwiera się w darmowym programie Acrobat Reader w wersji przynajmniej 7.0. Program w wersji 8.0 można ściągnąć tutaj.
Powrót do góry

  • Czy Wasze ebooki są dostępne w księgarniach?

Nie, posiadamy wyłączność na wydawane przez nas publikacje, a w związku z tym, że zajmujemy się wyłącznie ebookami, są one dostępne tylko w wersji elektronicznej (lub wydruku cyfrowego na żądanie) i możliwe do zakupu wyłącznie poprzez serwis Złote Myśli.
Powrót do góry


Zakupy w Złotych Myślach

  • Czy muszę się rejestrować, aby zakupić ebooka?

Nie, każdy może zakupić ebooka. Rejestracja jest całkowicie dobrowolna i wynikają oczywiście z niej pewne przywileje, o których można przeczytać tutaj.
Powrót do góry

  • Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Niestety nie jest to możliwe z uwagi na to, że sprzedajemy ebooki, a nie tradycyjne książki wysyłane pocztą. Zamówienia są realizowane poprzez email i dlatego płatność musi odbywać się z góry.

Zamówienia za pobraniem są możliwe wyłącznie w przypadku zamówień na wersje drukowane (druk cyfrowy), po uprzednim uzgonieniu telefonicznym, a koszt wysyłki za pobraniem to 15 zł. Jest to spowodowane tym, iż publikacje te są drukowane "na żądanie" w drukarni cyfrowej i nie magazynujemy ich, oraz jest to traktowane jako oferta dodatkowa, gdyż podstawową ofertą są publikacje elektroniczne.
Powrót do góry

  •  Jakie są dostępne formy płatności?

Poza tradycyjnym przelewem/wpłatą na konto na poczcie lub w banku, umożliwiamy płatności kartą kredytową, "Płacę z Inteligo" oraz płatność mTransfer z mBanku. Współpracujemy z serwisem, który gwarantuje bezpieczeństwo transakcji płatniczych - platnosci.pl
Powrót do góry

  • Jak szybko otrzymam zamówionego ebooka?

Zamówienia są realizowane natychmiast w momencie otrzymania wpłaty za dane zamówienie. W zależności od wybranej formy płatności może to nastąpić praktycznie natychmiast, lub trwać nawet kilka dni przy płatności za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeśli otrzymamy zeskanowany dowód wpłaty poprzez email, zamówienie może zostać zrealizowane znacznie szybciej.
Powrót do góry

  • Zamówienie zostało już opłacone i nie otrzymałem ebooka, dlaczego?

Możliwe, że nie wpłata nie wpłynęła jeszcze na nasze konto, co jest uzależnione od wybranego sposobu płatności. Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest jednak brak podania numeru zamówienia w tytule wpłaty. Bez numeru zamówienia, nie jestesmy w stanie zidentyfkować danej wpłaty, gdyż nie zbieramy żadnych danych osobowych naszych Klientów. W takiej sytuacji, proszę o kontakt na adres kontakt@zlotemysli.pl i podanie wszelkich danych dotyczących zamawianego ebooka, terminu dokonania płatności, w celu wyjaśnienia.
Powrót do góry

  • Czy mogę nagrać ebooka na płytę CD?

Oczywiście. Wykonywanie kopii bezpieczeństwa jest czymś normalnym i wręcz zalecanym.
Powrót do góry

  • Czy ebooki są z licencją do dalszej odsprzedaży?

Nie, ebooków zakupionych w Złotych Myślach, w związku z ochroną praw autorskich nie można odsprzedawać dalej. Jest to zabronione przez nasz regulamin.
Powrót do góry

  • Czy można otrzymać drukowaną wersję ebooka?

Tak, ale tylko w niektórych przypadkach. Wprowadziliśmy usługę druku na żądanie. Ebooki, które mają dostępny wydruk cyfrowy, są oznaczone w naszym katalogu specjalną ikonką:
Powrót do góry

  • Jaką mam gwarancję, że zwrócicie mi pieniądze, jeśli ebook mi się nie spodoba?

Dajemy 100% gwarancję, ale jest to także kwestia zaufania Klienta do sprzedawcy. Staramy się być maksymalnie wiarygodni, dane firmy znajdują się na stronie, odpowiadamy błyskawicznie na maile, traktujemy Klientów maksymalnie profesjonalnie.
Powrót do góry

  • Ile zajmuje jeden ebook? Jak dlugo bede go sciagal?

Wszystko zależy od tego jaki to jest ebook i jaką ma objętość (liczbę stron) i ilość ilustracji. Przeciętnie jest to jednak od 1-4MB maksymalnie. W zależności od rodzaju połącznia (modem, stałe łącze) i wielkości danego ebooka, będzie się on ściągał od ok. 1 minuty do maksymalnie 10-20 minut (wolne polaczenie modemowe).
Powrót do góry

  • Nie otrzymałem maila z realizacją zamówienia – co zrobić?

Przede wszystkim sprawdź w folderze SPAM [słowa „sprawdź w folderze SPAM” to link do notki poniżej], czy mail od nas nie został błędnie zakwalifikowany jako niechciana przesyłka.

Jeśli nadal nie widzisz maila od nas, a masz konto w Złotym Klubie, to zaloguj się do panelu i pobierz ebooka z sekcji „Twoje produkty”.

Powrót do góry

  • Jak sprawdzić, czy mail od nas nie trafił błędnie do folderu SPAM?

Przedstawiamy sposób sprawdzenia w poczcie Gmail, lecz jeśli używasz innego serwisu, cała procedura powinna wyglądać bardzo podobnie.

Przejdź do folderu SPAM klikając w jego nazwę w menu po lewej stronie:

gmail_instrukcja01

Gdy odnajdziesz maila od nas, koniecznie zaznacz, że nie jest on niechcianą wiadomością. Dzięki temu unikniesz problemów z dostarczaniem maili od nas w przyszłości. Taką opcję znajdziesz w menu NAD otwartą wiadomością:

 gmail_instrukcja02

  • Czy wysyłacie przesyłki zagraniczne? Jeśli tak, to jaki jest tego koszt? Czy można zapłacić inną walutą?

Oczywiście wysyłamy przesyłki zagraniczne.

Zgodnie z informacją na tej stronie za granicę realizowana jest tylko wysyłka zamówień przekraczających kwotę 50 zł. W przypadku takiego zamówienia koszty przesyłki pokrywa w całości Wydawnictwo.    

W przypadku zamówień na kwotę niższą niż 50 zł możemy wysłać zamówienie jedynie na polski adres.    

Zapłaty zagranicznej można dokonać kartą lub przelewem. Aby uzyskać numer konta do zapłaty, należy wejść poprzez link potwierdzający złożenie zamówienia (link do płatności) i wybrać opcję "przekaz bankowy", wówczas zostaną podane wszystkie dane wraz z tytułem wpłaty, aby uiścić opłatę z dowolnego banku (również zagranicznego).

Wpłata może zostać dokonana w walucie obcej.
Powrót do góry

  •  Nie mogę pobrać ebooka / audiobooka. Co robić?

Najczęstszą przyczyną problemów z pobraniem od nas plików jest nieprawidłowa konfiguracja przeglądarki lub zainstalowane dodatkowe oprogramowanie. Jeśli masz taką możliwość spróbuj skorzystać z innej przeglądarki (np. Firefox lub Opera zamiast Internet Explorer).

Jeśli to nie przyniesie żadnych rezultatów napisz proszę do nas na adres kontakt@zlotemysli.pl

Powrót do góry


Jeśli nie znalazłeś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas na adres kontakt@zlotemysli.pl, a na pewno uzyskasz odpowiedź.